ScholarOne Manuscripts TM

English

ScholarOne, Inc.、顧客サポート時間を延長

ScholarOne, Inc.は2002年3月25日より、カスタマーサポート・コールセンターが米国東部時間午前3時(グリニッジ標準時間08:00)から午後5時30分 (グリニッジ標準時間22:30)まで対応することを発表します。ユーザーの世界的拡大により、ScholarOne, Inc.は世界中のユーザーが弊社のサポートに1日14.5時間アクセスできるよう、サポートの範囲を拡大しました。特に欧州のユーザーの皆様には、午前中の就業時間中にサポート・センターと連絡できるようになったことを評価していただけるものと思います。この拡張サービスにつきましては、お客様は一切追加コスト無しでご利用いただけます。

Japanese

ScholarOne Expands Customer Support Hours

ScholarOne is pleased to announce that beginning March 25, 2002, its customer support call center is providing live assistance from 3 AM Eastern Time US(08:00 GMT)until 5:30 PM(22:30 GMT), Monday-Friday. Due to its expanding global user base, ScholarOne has extended its support coverage to ensure that users worldwide have access to helpful ScholarOne support representatives for 14 1/2 hours a day. European users, especially, will appreciate having the ability to contact support during their morning work hours. The extended coverage is available at no additional cost to our customers.

go to top

お客さまのご負担を限りなく少なくし
よりよいジャーナル出版のお手伝いをいたします

誰にでも分かりやすい操作画面、豊富な機能、ご利用ジャーナルに合わせた柔軟なカスタマイズ性 …。お客さまがScholarOne Manusritpsを選ぶ理由はさまざまですが、本製品の最も重要な要素は、「お客さまのご負担を限りなく少なくし、よりよいジャーナル出版のお手伝いをする」という明確なポリシーのもとに、フルサポートでご提供しているという点です。

お気軽にお問い合わせください

お電話でのお問い合わせはこちら
9:00~17:00(土日祝を除く)
フォームからのお問い合わせはこちら
お問い合わせ
このページの先頭へ